قول پایان مسابقه چیست؟
نوشته شده توسط : محمد جلوداری

راهنمای جامع انتخاب دستگیره کابینت و کمد

 

هر پروژه طراحی داخلی دارای مجموعه ای منحصر به فرد از چالش ها است. وقتی پروژه ای را شروع می کنید که هیچ چیز لوکس به عنوان هدف نهایی و وعده ای به مشتری خود ارائه نمی دهد ، تصور اینکه چیزی کمتر از کامل بتواند نتیجه همه کارهای سخت شما باشد ، سخت است.

موضوعات قوی و انسجام یکی از مهمترین عناصر طراحی داخلی مدرن است. بسیاری از طراحان و معماران از تأثیر وحدت در ایجاد سبکی بدون درز که خانه را نه به عنوان مجموعه ای از اتاقها بلکه به عنوان یک مفهوم واحد تعریف می کند ، غفلت می کنند.

با توجه به اهمیت انسجام ، استرادا هیچ توهمی در مورد این که انجام هر اثاثیه در یک مسابقه خانگی چقدر دشوار است ندارد. فلز یک ماده بسیار رایج برای انواع مبلمان مورد استفاده در خانه است و اگرچه ظاهر مشترک آنها ممکن است در ابتدا کمی به نظر برسد ، اما پیوند در طراحی آنها لایه ها را به پایان می افزاید.

مطابقت با تکمیل فلزات در یک پروژه بسیار دشوار است ، ما آه شما را می شنویم. نه با Strada London. در زیر بیاموزید که چگونه می توانیم از وعده بازی منحصر به فرد خود برای کمک به دستیابی به یکپارچگی کامل برای پروژه شما استفاده کنیم.

 

راهنمای جامع انتخاب دستگیره کابینت و کمد

وعده پایان بازی چیست؟

هنگامی که در حال تهیه محصولات برای یک پروژه هستید ، حتی کوچکترین ناهماهنگی در تن یا رنگ می تواند به یک علامت چشمگیر بر روی پوست کامل طرح شما تبدیل شود. وعده پایان بازی Strada یک سرویس شخصی است که به ایجاد یک پایان در آهن سازی ما اختصاص می دهد و با تکمیل فلزاتی که قبلاً برای پروژه های شما مشخص شده است مانند صفحات سوئیچ ، پریزها و تزئینات فلزی مطابقت دارد.

وعده پایان مسابقه ما تضمین می کند که ما زمان و تلاش خود را برای ارزیابی کیفیت فلز مورد استفاده در پروژه شما اختصاص داده و راه حل آهن سازی را در یک پایان فکس مشخص یا ایجاد می کنیم.

اتمام کار در زمینه آهن و محیط اطراف می تواند چیزهای زیادی در مورد طراحی نهایی شما بگوید. براکت ها و لوازم جانبی نصب ، اگرچه یک لوازم آرایشی برای پوشاندن نصب "زشت" مانند سوکت ها و سوئیچ ها هستند ، اما اثاثیه ای هستند که استفاده زیادی از آنها می شود. استفاده از آنها به عنوان بخشی از بخش وسیع تری از طراحی شما در کنار آهن دوزی ، راهی بی نظیر است و بدون شک به بینایی شما استعداد می بخشد.

 

 

اهمیت پایان مطابقت

ساعت های بی شماری به انتخاب رنگ دقیق روکش مبلمان اختصاص داده می شود ، روزها صرف تهیه بهترین وسایل نورپردازی برای روشن شدن طرح شما می شود و وقتی به تمام جزئیات پیچیده توجه زیادی می کنید ، تطبیق نهایی تنها راه مطمئن برای اطمینان از پیوند همه چیز است. .

پایان انتخاب شده برای آهن دوزی چیزهای زیادی در مورد یک اتاق می گوید. مس ، برنج و طلا گرما را به هر فضا می دهند. آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ و نقره ظاهری خنک تر اما مدرن تر ارائه می دهند. یک پایان چوبی کهنه شده یا یک چرم پیچیده به سبک ملیله می تواند زیبایی قدیمی را به اتاق بدهد.

چه این یک پایان بی انتها باشد دسگیره کابینت یا یک الهام بخش داخلی مدرن باشد ، یک تطبیق عالی به شما کمک می کند تا همه عناصر مبلمان پروژه خود را با مهارت ترکیب کنید. با Strada ، می توانید مسئولیت را بر عهده ما بگذارید تا مطمئن شویم زمان بیشتری برای اطمینان از واقعیت معماری معماری خود و فراتر از استانداردهای مشتری دارید.

 

انواع تکمیل آهن سازی

آهن فروشی در طیف گسترده ای از روکش فلزی با سایه های ظریف ، طیف وسیعی از پتینه های برنز جامد و انتخاب رنگ و طرح چرم ارائه می شود. از تفاوت های ظریف بین Brickadier Nickel و Viscount Nickel گرفته تا تضادهای کمتر ظریف بین Cavalier Bronze و Conqueror Bronze ، این تفاوت های جزئی می تواند تفاوت های بزرگی را در هنگام هماهنگی با دیوارها و پوشش کف ایجاد کند.

به دست آوردن صحیح کار آهن سازی در درجه اول به حفظ ثبات در طراحی شما بستگی دارد ، اما همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، آهن فروشی احساس خاصی را در یک فضا ایجاد می کند.

تزیینات چوب آهن فقط برای استفاده بیرونی مناسب است اگر با لاک پوشانده شده یا از کیفیت فولاد ضد زنگ خالص برای مقاومت در برابر تأثیرات محیطی برخوردار باشد.

 

 

راهنمای جامع انتخاب دستگیره کابینت و کمد

 

هزینه اتمام کار آهن سازی چقدر است؟

هزینه ها در زیر اتمام متفاوت خواهد بود. تکمیل مواد اولیه مانند فولاد ضد زنگ و برنج استاندارد ارزان تر از پایاناتی مانند پولیش و نیکل ساتن است ، اما همه این اتمام ها در مقایسه با تمیزکاری شده ، دستی و تخصصی مانند ورق های برنز و طلا ، ارزان هستند.

بسته به محدوده زمانی مورد نیاز برای ایجاد آهن آلات و مواد مورد نیاز ، هزینه ها متناسب با آن تنظیم می شود و باید برای آن بودجه تعیین شود.

 

ملاحظات کلیدی هنگام انتخاب روکش

چالش کلیدی که باید مورد توجه قرار گیرد ، تطبیق تکمیل در بین چندین محصول و تامین کنندگان است. پیگیری تمام محصولات شما و شناسایی نحوه همکاری آنها مطمئناً دشوار است و هماهنگی همه چیز ممکن است زمان بر و خسته کننده باشد. این مطمئناً با این واقعیت همراه نیست که استانداردی برای صنعت برای اتمام های محبوب مانند برنز و نقره وجود ندارد ، بنابراین "برنز" یک شرکت می تواند تفاوت زیادی با دیگری داشته باشد.

پایان ها همیشه باید بر اساس th انتخاب شوند





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: